Blogg

fride3

Du har rett: det er tøft å komme seg over den berømte dørstokkmila, og det er tidkrevende å komme i form! Kanskje synes du i tillegg det er ubehagelig å bli svett, eller du føler deg ubekvem ute blant folk i treningstøy? Kanskje vet du med deg selv at du behersker å komme i gang, men […]

Les mer

29

jun
sommer

Fellesferien står for døren og mange av oss pakker kofferten og reiser vekk fra hverdagslige rutiner for å lade batteriene. Men skal du ta fatt i høsten med fulle batteri er det lurt å skvise inn litt trening. Det er ikke så mye som skal til for å vedlikeholde formen gjennom sommer ukene, og kanskje […]

Les mer

19

mai
kjernemusklatur

Mange tenker at mage og kjerne er et og samme tema, men man får faktisk ikke en sterk kjernemusklatur av å ta hundrevis av sit-ups i uka.

Les mer
villkår

Å være bevisst eget kosthold er viktig. Kvaliteten på maten vi spiser har ofte stor betydning for hvordan vi føler oss, hvilken kapasitet vi har og hvordan vi presterer. Tilstrekkelig inntak av næringsrikmat og drikke er avgjørende, og innen idrett kan det være faktoren som avgjør om du når treningsmålene eller møter veggen.

Les mer

31

jan

«Dine30»

Publisert av :
dine30

Myndighetene anbefaler 30 minutter fysisk aktivitet hver dag. Kun 20 % av befolkningen klarer dette målet, og det er gjerne de som trenger det mest som beveger seg minst.

Les mer

Siste innlegg

«Dine30»

31 jan, 2016